تعديل عقد عمل
هي خدمة تقدمها الوزارة للمنشأة التي ترغب في تعديل بيانات عقد العمل ، وفق النموذج المعمول به مدفوع الرسوم.
الإجراءات :
يتم طباعة وتقديم طلب تعديل بيانات عقد العمل في مراكز الخدمة (تسهيل) أو المنشآت المشتركة في برنامج الإستمارات الإلكترونية ومن ثم تحويلها إلكترونياً إلى قاعدة بيانات الوزارة للتدقيق على المعاملة والتأكد من استيفاء الشروط والمستندات المطلوبة .
المستندات المطلوبة :
1- ثلاث نسخ من عقد العمل الجديد موقع من الطرف الأول والطرف الثاني ومختوم بختم المنشأة
2- إرفاق صورة العقد القديم
Amendment of work contract
A service provided by the Ministry to an entity that wishes to amend the contract data, in accordance with the applicable fee-based model.
Measures :
Typing the application form for the amendment of the contract of work in the service centers (Tasheel) or the establishments participating in the electronic forms program shall be printed and submitted electronically to the Ministry's database for auditing the transaction and ensuring that the required conditions and documents are met.
Required Documents :
1- Three copies of the new employment contract signed by the first party and the second party and stamped with the establishment
2. Attach the copy of the old contract
هي خدمة تقدمها الوزارة للمنشأة التي ترغب في تعديل بيانات عقد العمل ، وفق النموذج المعمول به مدفوع الرسوم.
الإجراءات :
يتم طباعة وتقديم طلب تعديل بيانات عقد العمل في مراكز الخدمة (تسهيل) أو المنشآت المشتركة في برنامج الإستمارات الإلكترونية ومن ثم تحويلها إلكترونياً إلى قاعدة بيانات الوزارة للتدقيق على المعاملة والتأكد من استيفاء الشروط والمستندات المطلوبة .
المستندات المطلوبة :
1- ثلاث نسخ من عقد العمل الجديد موقع من الطرف الأول والطرف الثاني ومختوم بختم المنشأة
2- إرفاق صورة العقد القديم
Amendment of work contract
A service provided by the Ministry to an entity that wishes to amend the contract data, in accordance with the applicable fee-based model.
Measures :
Typing the application form for the amendment of the contract of work in the service centers (Tasheel) or the establishments participating in the electronic forms program shall be printed and submitted electronically to the Ministry's database for auditing the transaction and ensuring that the required conditions and documents are met.
Required Documents :
1- Three copies of the new employment contract signed by the first party and the second party and stamped with the establishment
2. Attach the copy of the old contract
ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق